PAHTI – TDTT502 Természetismeret és tantárgypedagógiája (2023-ig)
PAHTI-TDTT505_1M Természetismeret, digitális kultúra és tantárgypedagógiái 1 (2024-től)
PAHTI -PAPAK TPGY304 Csoportos módszertani tanítási gyakorlat belső
PAHTI – KVNT201 Összehasonlító pedagógia
PAIF-KAIN601 Informatika 1.
PAIF-KVNT201 Összehasonlító pedagógia
Tavasz:
PAHTI – TDTT503, Természetismeret és tantárgypedagógia 2 (2024-ig)
PAHTI-TDTT506_2M Természetismeret, digitális kultúra és tantárgypedagógiái 2 (2025-től)
PAHTI – TDTT504, Természetismeret gyakorlat
PAHTI – PAPAK-TPGY308, Csoportos módszertani/tanítási gyakorlat (integrált) 4.
PAIF-ODDT503 Természetismeret és módszertana 2.
PAIF-ODDT501 Társadalomismeret és módszertana
PAHTI – SZIN701 Informatika 2.
PAIF – SZIN701 Informatika 2.
Ősz:
PAHTIA -KANT201 History of Education
PAHTIA -KAINT601 Information technology 1.
PAHTIA-KANT204 Game Theory and Practice
Tavasz:
PAHTIA – SZIN701 Information technology 2
A Semmelweis Egyetem Pető András Kar III. évfolyamos iskolai specializációs hallgatóinak
(2020-tól) természettudományos projektjeinek honlapja:
http://szentkatolnai.synology.me/honlap_pak/index.html
Kulcsár Boglárka (2022): Sérült gyermek a családban, a szülői út követése a korai fejlesztésig, szülők lehetőségeinek feltérképezése a szakszerű ellátás igénybevételéig a vizsgált térségben
Seszták Zsófia Borbála (2022): Az altruizmus kérdőíves vizsgálata konduktív hallgatók körében /Az Év dolgozata verseny különdíja/
Szarvas Enikő (2022): Kinect használata CP-s gyermekek körében
Szecsődi Patrik (2022): A valláshoz való viszonyulás alakulása a trauma feldolgozásában a sérült gyerekek családjában /jelölés az Év dolgozata versenyre/
Balázs Zsuzsa (szül.: Szima Zsuzsa) (2024): Családi történetek a sérüléssel élő gyermekről, hitről és az elfogadásról /jelölés az Év dolgozata versenyre/
Dobrádi Réka (2024): A tánc, mint lelki gyógymód mozgáskorlátozott vagy többségi emberek körében
Kunecz Eszter (2024): Többségi és kerekesszékes kézilabdázók sérülések utáni felépülésének tanulási folyamatai a konduktív pedagógia tükrében
Bleszák Nóra (2025): Kézilabda a parasportokban /jelölés az Év dolgozata versenyre/
Török Éva (2025): Intézményen belül megvalósítható zöld óvodai jellemzők, intézményi és tevékenységi szinten a Fröbel-féle elvek mentén a KIDA Fejlesztő Központban
Balogh Zsuzsánna (2025): Augmentatív Alternatív Kommunikációs Eszköztár fejlesztése, fejlődéstörténete napjainkig a nembeszélő gyerekek számára
(Magyarország és Románia viszonylatában)
Balázs Zsuzsa (szül.: Szima Zsuzsa) (2022-től 2024-ig): Pozitív változások életünkben a sérüléssel élő gyerek érkezése után? Családi történetek a sérüléssel élő gyermekről, a hitről és az elfogadásról az egyéni és a közösségi lét tükrében. /ÚNKP ösztöndíj/
Bleszák Nóra (2025): Kerekesszékes kézilabdázók flow élménye és motivációja /EKÖP ösztöndíj/